23 Temmuz 2014 Çarşamba

Tavuk & Avokadolu Tost



Sabah, öğle, akşam... Günün her saatinde, kolayca hazırlayıp yiyebileceğimiz sağlıklı bir tost. Bir gün önceden kalmış bbq tavuğunuz varsa etlerini didikleyin ve istediğiniz bir sosla karıştırın (ben hazır bbq sosu kullandım). Ya da haşlanmış tavuk göğsü de olabilir. Tost makinası yerine teflon tavada kızarttım çünkü avokadoların ezilmesini istemedim. Yeşillik olarak maydonoz kullandım ama roka da çok yakışır. Uzun lafın kısası; evinizde hangi malzeme varsa ya da canınız o gün neyi çekiyorsa...

Şimdiden afiyet olsun.



5 yorum:

Acemi Sef Meysun dedi ki...

Cok lezzetli gorunuyor. Eline saglik Asuman'cim. Denemeyi cok isterdim ama buradaki Avokadolar farkli. Bizim alisik oldugumuz tad yok.. Toronto donusunu beklemem lazim denemek icin. Sevgiler

Ahu Zehra dedi ki...

nefisss !!! bayıldım en yakın zamandaaa deneyeeğimm :)sevgilerimlee

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Asumancım avocadoyu tostta hiç düşünmemiştim. Demekki oluyormuş. Ellerine ve fikilerine sağlık canım.
Ramazan Bayramın mübarek olsun.
Şeker tadında nice bayramlar diliyorum.
Sevgiler...

lezzettabağı dedi ki...

Tatlım avokadoyu ailece bizde çok seviyoruz özellikle sabah kahvaltı yanında tabiki tost içinde de muhteşem oluyor. Bu arada geçmiş bayramınızı canı gönülden kutlarım sevgiler..

VuslaT dedi ki...

Sevgili Asuman bizim damak tadımıza uzak ama sağlıklı olduğundan denenecektir.. Ellerine sağlık, sevgili gökyüzüm:)))